cikgu syiria ajar budak bergaduh..

bagus...untuk menentang israel esok2...

video

bom

video ni,aku rase nk ketawa pun ade..serius pun ade...ntah la..

video

kereta eksiden..nenek yang gagal.



video

tumbukan si jantan



video

berlagak berani...haha



video

cabut gigi guna player...kekeke



video

ulat hidup dikepala orang tua..

aku tgk vdeo ni sekali je..aku xtahan..bulu roma aku asyik naik teringatkan ulat.. tringat ulat..tringat nasik.. hahaha

video

ulat di kepala budak..

arghhhhhh geli bodoh, babi...!!!!!

video

lori menyapu bersih seorang perempuan



video

lori menyapu bersih sebuah kereta

memang bersih!!

video

tembak ejen polis..

sape2 yg jadi hantu polis ke, ejen polis ke..anda kene ingat..ramai tidak suka pada anda..hehe

video

kemalangan basikal



video

bola boling terkena kepala budak

ish2..asal la dilambung2 natang bola tu..

video

alien autospy

 betul atau fake?

video

detik detik jatuh dari big bird.



video

tercampak keluar dari lori..

berita baik..die masih hidup

video

bus langgar motor



video

woman badly accident



video

motor langgar lori.,.

pergghhh hentakkan yg kuat

video

eksiden lori



video

di gelek lori..



video

kunci kereta cucuk di telapak tangan



video

mati atas tiang letrik..

beliau adalah pekerja mcm TNB juga..dalam duk kerja2 tu..tiba2 kene heart attack..so,jadi la cmni..

video

seorang budak membunuh ibunya sendiri..

sungguh kejam, ibunya yg cantik pun tergamak anaknya buat demikian...xde perasaan ka?? di mana kamu letak akal fikiran kamu?? di lutut ka?? atau di jubur ka?? emo plak aku hari ni 

video

permainan gila...

ni mmg gila... tpi aku suka..

video

sapu bersih..

haha..siap melayang2 tu..memang dramatik

video

padah naik motor..

mamat kat bawah ni jatuh motor dan hasilnya tangannya hampir putus..

video

bunuh diri dalam kereta yg terbakar..

ahha..memang berani btul la.. nk puji lebih2 kang..org igt aku ni support org bunuh diri.. ahhh pedulikan kate org...jnji aku senang..haha

video

awek jatuh..dan tembus..

kes ni aku tak tahu berlaku kat mane..tpi sadiskan mati mcm ni..kene pulak awek..huhu..dah la aku ni penyayang...

video

russian with a knife..

aku sebenarnye..berterima kasih pada org2 Russia..sbb video mereka banyak aku petik lau nak banding ngn negara lain.. tapi itu x bermakne org Russia ganas2,,ade juga yg baik.. mcm mamat dalam video ni..hahaha

video

orang gila dapat pisau...

tengok la bertapa rakusnye die...semua orang die nk tikam..

video

lanyak peragut..

berlaku di china,dimana dua orang peragut gagal melarikan diri... akibatnya..mereka berdua dilanyak oleh penghuni2 kawasan tersebut. haha.. mcm cerita jackie chan pun ada..

video

kereta masuk kedai...



video

budak 16 tahun

meh aku cerita sikit.." pada suatu hari,seorang budak berjalan2 sorang2 pada waktu malam. Kemudian, seorang polis cuba menangkapnya dengan mengacukan pistol ke arah budak tersebut..mungkin akibat terasa tercabar..lalu budak tersebut cuba menyerang polis..haha ape lagi..polis tersebut melepaskan tembakan.. akhirnya menggelupurlah seorang budak yang KOYA samseng..

video

BUDAK NI BAWAK PISAU SEBENARNYA :)

si jantung hati..

korang boleh tengok jantung mamat ni bergerak melalui pisau yg tertikam kat dada beliau..itu tandanye die masih hidup..haha

video

nak sangat terjun..

kejadian berlaku di Russia, dimana seorang lelaki tua nak sgt bunuh diri..tapi dihalang oleh jiran tetangga yg lain..sbb takut nnti roh beliau mengacau jiran2 yg lain haha. Tapi,disebabkan keras kepala si tua tu..akhirnye die jatuh, Memang cool gile babi...,npk spender die disertakan dengan bunyi kaca yg pecah..haha

video

bunuh diri..di Turkey

kejadian yang berlaku di Turkey dimana seorang askar membunuh diri..sekian..

video

bad stunt



video

ibu dan 2 orang anaknya dirempuh kereta...

mereka masih hidup

video

2 in 1

kesian orang ni...nak lintas jalan,tpi tak reti..sudahnye..dilanggar van, dilenyek bus.. 2 in 1 sedappp

video

perogol ditembak dikepala

akibat kerana merogol, si mangsa ditembak di kepala oleh individu ketika tangan mangsa masih lagi bergari

video

percubaan membunuh diri..fail

aku tak tahu sebab ape,tapi kat sini kite dapat tahu bertape penakutnye mamat ni untuk bunuh diri. :)

video

Torture of Saddam's Opposers



video

haiwan vs manusia



video

dipukul sehingga mati..

ohhh sygnye..gambar blur...!!!

video

Big MAMA

kali ni aku tunjuk video yg perempuan belasah lelaki..sampai lembik kot.. 

video

kasi hentak die punye kepala



video

saling tampar menampar...



video

 
Art Of Cruel | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved