cikgu syiria ajar budak bergaduh..

bagus...untuk menentang israel esok2...

bom

video ni,aku rase nk ketawa pun ade..serius pun ade...ntah la..

kereta eksiden..nenek yang gagal.



tumbukan si jantan



berlagak berani...haha



cabut gigi guna player...kekeke



ulat hidup dikepala orang tua..

aku tgk vdeo ni sekali je..aku xtahan..bulu roma aku asyik naik teringatkan ulat.. tringat ulat..tringat nasik.. hahaha

ulat di kepala budak..

arghhhhhh geli bodoh, babi...!!!!!

lori menyapu bersih seorang perempuan



lori menyapu bersih sebuah kereta

memang bersih!!

tembak ejen polis..

sape2 yg jadi hantu polis ke, ejen polis ke..anda kene ingat..ramai tidak suka pada anda..hehe

kemalangan basikal



bola boling terkena kepala budak

ish2..asal la dilambung2 natang bola tu..

alien autospy

 betul atau fake?

detik detik jatuh dari big bird.



tercampak keluar dari lori..

berita baik..die masih hidup

bus langgar motor



woman badly accident



motor langgar lori.,.

pergghhh hentakkan yg kuat

eksiden lori



di gelek lori..



kunci kereta cucuk di telapak tangan



mati atas tiang letrik..

beliau adalah pekerja mcm TNB juga..dalam duk kerja2 tu..tiba2 kene heart attack..so,jadi la cmni..

seorang budak membunuh ibunya sendiri..

sungguh kejam, ibunya yg cantik pun tergamak anaknya buat demikian...xde perasaan ka?? di mana kamu letak akal fikiran kamu?? di lutut ka?? atau di jubur ka?? emo plak aku hari ni 

permainan gila...

ni mmg gila... tpi aku suka..

sapu bersih..

haha..siap melayang2 tu..memang dramatik

padah naik motor..

mamat kat bawah ni jatuh motor dan hasilnya tangannya hampir putus..

bunuh diri dalam kereta yg terbakar..

ahha..memang berani btul la.. nk puji lebih2 kang..org igt aku ni support org bunuh diri.. ahhh pedulikan kate org...jnji aku senang..haha

awek jatuh..dan tembus..

kes ni aku tak tahu berlaku kat mane..tpi sadiskan mati mcm ni..kene pulak awek..huhu..dah la aku ni penyayang...

russian with a knife..

aku sebenarnye..berterima kasih pada org2 Russia..sbb video mereka banyak aku petik lau nak banding ngn negara lain.. tapi itu x bermakne org Russia ganas2,,ade juga yg baik.. mcm mamat dalam video ni..hahaha

orang gila dapat pisau...

tengok la bertapa rakusnye die...semua orang die nk tikam..

lanyak peragut..

berlaku di china,dimana dua orang peragut gagal melarikan diri... akibatnya..mereka berdua dilanyak oleh penghuni2 kawasan tersebut. haha.. mcm cerita jackie chan pun ada..

kereta masuk kedai...



budak 16 tahun

meh aku cerita sikit.." pada suatu hari,seorang budak berjalan2 sorang2 pada waktu malam. Kemudian, seorang polis cuba menangkapnya dengan mengacukan pistol ke arah budak tersebut..mungkin akibat terasa tercabar..lalu budak tersebut cuba menyerang polis..haha ape lagi..polis tersebut melepaskan tembakan.. akhirnya menggelupurlah seorang budak yang KOYA samseng..


BUDAK NI BAWAK PISAU SEBENARNYA :)

si jantung hati..

korang boleh tengok jantung mamat ni bergerak melalui pisau yg tertikam kat dada beliau..itu tandanye die masih hidup..haha

nak sangat terjun..

kejadian berlaku di Russia, dimana seorang lelaki tua nak sgt bunuh diri..tapi dihalang oleh jiran tetangga yg lain..sbb takut nnti roh beliau mengacau jiran2 yg lain haha. Tapi,disebabkan keras kepala si tua tu..akhirnye die jatuh, Memang cool gile babi...,npk spender die disertakan dengan bunyi kaca yg pecah..haha

bunuh diri..di Turkey

kejadian yang berlaku di Turkey dimana seorang askar membunuh diri..sekian..

bad stunt



ibu dan 2 orang anaknya dirempuh kereta...

mereka masih hidup

2 in 1

kesian orang ni...nak lintas jalan,tpi tak reti..sudahnye..dilanggar van, dilenyek bus.. 2 in 1 sedappp

perogol ditembak dikepala

akibat kerana merogol, si mangsa ditembak di kepala oleh individu ketika tangan mangsa masih lagi bergari

percubaan membunuh diri..fail

aku tak tahu sebab ape,tapi kat sini kite dapat tahu bertape penakutnye mamat ni untuk bunuh diri. :)

Torture of Saddam's Opposers



haiwan vs manusia



dipukul sehingga mati..

ohhh sygnye..gambar blur...!!!

Big MAMA

kali ni aku tunjuk video yg perempuan belasah lelaki..sampai lembik kot.. 

kasi hentak die punye kepala



saling tampar menampar...



cantik dan kejam..



juruletih yang brutal..

memang gila...tpi aku suka.. haha

ditindih van

berita sedih,beliau tak mati

doktor haiwan yg cruel...

Kesian anjing tu

jolok jubur..

amik kau...haha

layanan polis...hehe



buli gune pistol..

COOL.....

school bully

ingatkan terror..sekali kene lepuk..trus K.O

Buli di Romania



potong penis



polis Russia menyepak seorang wanita tua



chinese chicken factory



kekejaman terhadap anjing



ramai askar Iraq mati..



dilenyek lori..



ergghhh..awek metador mati



Nama Baru Link Baru

PERHATIAN : NAMA BLOG DAN JUGA LINK BLOG INI SUDAH DITUKAR hehe.. lebih kejam..lebih cute.. haha


http://artofcruel.blogspot.com/ 




Yang Benar
SugarSalt

mati kene baling batu secara beramai2..



jatuh lagi...



jatuh single



jatuh berduet..



jatuh...

berlaku di Mexico..ade karnival ape ntah..malang tidak berbau...mulut yg busuk juga ade bau...haha

buatan Malaysia

sayangnya...cuma patah kaki.. sabar2...

tommy cooper

korang kenal tak dgn tommy cooper?? tak kisah la... Ape aku nk ckp, tak kira ape jua kita buat..kematian akn menjemput kita..waaa. ceramah pulak aku ni...

polis men"cotar" seorang lelaki

ala...bosan la asyik2 polis..asyik2 polis..

paderi memukul seorang wanita

kat sini aku nk tekankan..ape pun agama kita. kalau kita buat di luar batasan kita. Kita tetap hardcore...haha

dua bonzer lawan satu budak nerd

sudah pasti russia...coolkan?

cedera ditembak

aku tak tahu sebab ape...yang pasti mmg "cool"

Thailand: bunuh diri



polis ditembak penjenayah



russia gang fight



Perlumbaan kereta yang membunuh



cikgu bergaduh dengan pelajar..

kesudahannya..cikgu terbabit pengsan tpi npk mcm koma.. :)

cikgu belasah murid 13 tahun..

cikgu ni dah pun dipecat..maybe pasni die mengajar skolah henry gurney..haha

nak rase tempeleng polis??

nasihat aku..jangan la kita tunjuk terer dengan samseng kerajaan..hee~

orang tua dipukul..

hormati dan sayangi la mereka...

peminat merusuh.. ntah..aku hentam je..hehe



Hukuman untuk kekerasan seksual pada budak 12 tahun

baru dunia punya hukuman..:)

gadis hardcore :D



akibat memotong diselekoh.. haha



pembunuhan di Itali



tembak bekas isteri di saloon..



layanan dua orang lelaki pada seorang perempuan



seorang perempuan meletakkan api pada pengemis..



A-10 Gun



orang gila membuat onar..



pembunuhan di dalam bas



pembunuhan seorang peniaga restoran.



samun bersenjata



bunuh beramai2..



street fight!

budak2 luar negara sememangnya brutal.. hehe

polis mati kena 12 das tembakan

pengacara tv tu sangat cute..mcm Asked haha

langgar lari.. lagi...?!



banduan bunuh banduan



lelaki tua dibunuh dihadapan cucunya



tembak orang pakai shotgun..



caught on CCTV



kepit kuku cara extreme



mati ketika perang...



sembelih sembelih

ini sembelih bukan indie band..

hari kiri

japanese ritual ape kejadahnye?

bila perempuan bergaduh

korang ingat bila pempuan gaduh npk kelakar??
lau aku.. "ye" hahah

dua askar cedera..ntah..aku pun xtgk..hahaha



2 lelaki dan 1 wanita digantung sampai mati



kesian beruang ni...

aku tak brapa pasti yg beruang ni masih hidup atau tidak.

tatoo from Hell!!



kesakitan yang teruk!!

thats crazy!!

iraq...ringkas.. hehe



langgar lari



motosikal baruku...



accident



lagi penderaan anjing..versi senyum kambing.



penderaan terhadap anjing



pasangan mati dilenyek keretapi



street racer,,



tentera chencen kesakitan...



pembedahan lidah...



campak anak anjing lagi.



kejutan....haha



iraq



serangan bom di Russia



dairy seekor lembu...



lelaki vs lori sampah

masih lagi hidup.. 

main dengan lembu

haha sedapkan?? main la lagi...

eksiden motor di Thailand



extreme impact...

tringat kat game SPACE IMPACT. heee

lembu dilenyek keretapi...lagi



akibat merusuh



polis tembak lembu..sebab ape..aku xtahu



eee... ulat kat mata...



akibat terlalu happy semasa drive...huhu...

kesudahannya...seorang mati,yang lain cedera

pergaduhan di jalanan...juga separuh mati...



perasaan seekor kucing... :"(



bunuh dengan sengaja atau tidak?



dibelasah separuh mati versi slowmotion



mencuri telefon..



polis tertemba kakinya...

video ni tak horror ,tpi ianya membuatku tersenyum... (waahh romantik mlm ni..)

lari dari kematian...HAHA



lelaki Russia terjun dari tingkat 8..



kalau dah ajal,tak ke mana



dijirit keretapi...(klate versi)



accident di Russia


buang anjing dalam sungai..

bodoh la pmpn ni...sian kat anjing tu...da la aku pencinta anjing.. huhu

bunuh diri live on tv...


nasib si lembu... haha


tak berbaloi

beliau kene belasah dengan teruk kerana mencuri gelang berkarat. haha...

KAMIKAZE...



budak dilenyek kereta..

budak tu dilenyek 4 kali...RIP  ) :  
JANGAN BIARKAN ANAK ANDA BERKELIARAN SENDIRIAN..

gaduh live di tv...haha


penjenayah di belasah dan dibakar


serangan beruang..


perut terburai ( xla terburai sangat)


transplant face


mati atau pengsan?


Politik India : dihempuk dgn kerusi


polis mexico belasah si pengedar dadah


Kashmir : pukul..


gang perompak menembak casher tua..


pegawai Russia membantai org dgn kayu...


mati akibat ditembak ketika menunggang motosikal


punggung pecah...haha



angkat berat


mati ketika kerja...



perempuan ganas..

walaupun vdeo ni pnjang dan bosan sikit...tpi pmpn ni ganaskan? polis pun xleh nak buat ape2

mati akibat blowjob (wajib tonton)


kaki dimakan anaconda


kereta merempuh basikal


seorg lelaki Turkey telah menembak dirinya


bunuh diri...yang ni menjadi..wow!


cubaan membunuh diri...FAIL!!! tpi kelakar...haha


kamikaze di Pakistan


lagi video bunuh diri...juga FAIL!!!



mayat hangus



cooking face..

ingat adik2...jangan bermain dgn api...

keretapi menyapu bersih sebuah bas

pemandu bas ni memang keras kepala..tpi sayang,body bas tidak sekeras kepala pemandu.. :)

metador vs Lembu..

mesti korang penah tgk gambar mamat ni..skng aku tunjuk vdeo punyer..perghhh..bukan main ngilu dagu aku. Akhirnya lelaki tu injured..dan lembu tersebut mati akibat kawan si mamat tu balas dendam kot..hahaha.. kesian lembu..

peluru di balas peluru...

mamat kt bawah ni telah menembak sape ntah sampai mati. Sebagai upah..polis mengheret beliau di belakang van dan melepaskan tiga das tembakkan ke arah beliau..haha..polis dengan masyarakat same2 brutal.

protes Iran ditembak di kepala

perghh diorg ni..usap2 muka si mati yg berlumuran darah..

penyembelihan haiwan..

nmpak video ni mcm biase2 sbb mase raye korbankan ade jugak sembelih2...tpi,aku tetap jugak nak upload, sbb aku ni spesis "JAKUN" minat sangat ngn bende2 gini.. hehe..

Video Penyiksaan dari Filipina


kena gelek kereta


lelaki Russia bunuh jirannya menggunaka tukul dan kapak


pembawa tulur kemalangan..


pemilik kedai di bunuh oleh sape ntah...haha


isteri menembak suami

penat2 si suami pergi kerja, si isteri sewenang2nye menembak si suami..haha

bunuh diri,,memang menyusahkan


ape ntah...lupe da tajuk die..


kekejaman terhadap donkey...haha


keganasan MAF14


terjun bangunan


video sembelih2..

Video dan cerita dari 6 tentera Rusia ditangkap, ditembak, dan dipenggal oleh pemberontak Chechnya pada bulan September 1999 di Desa Tuhchar, Dagestan. ( video 1st ade aku upload sebelum ni..)


dibaham beruang


tangan di baham rimau


kemalangan motosikal..


ibu dan anak perempuan terbunuh..


9 cedera..1 maut.. pepsi?? tak terkira banyaknya



ape tajuk nk bagi ni??? umm.. cina di bank..haha


tertembak


ohhh nikmatnya sakit...


bunuh diri setelah ptus hubungan dgn teman wanitanya...sungguh menyayat hati.. :)


huhu,,,manyak kecian ini olang..


seorang lelaki menikmati hari kesakitan...



"Horrendous” Mobile Footage Of Tamil Executions - Warning: Graphic Footage


bunuh diri di dalam penjara...juga FAIL!!!


bunuh diri...FAIL!!





pembunuhan di rumah lan??? haha


tembak lari..


tembak menembak di turkey


tak tahu sbb ape...


bunuh..dan bunuh..


cctv turkey


ape eak video ni...aku lupa...


hamas..


lelaki malang merelakan tangannya dipotong...hahaha



bunuh diri...


lagu yang menyeronokan


ditembak..xde la brutal sgt..


tergolek-tergolek mati,innalillah...


sembelih kerak tekok...haha


wanita....


man who had throat slit at hospital


tangan putus

dahulu kala


lelaki malang membiarkan tangannya dpotong...hahaha

dua beradik..



ikan keluar dari leher


piranha







kerat mengerat di tab mandi..


si malang


seorang lelaki yang kemalangan dan mangsa tercampak ke rail keretapi.. .malangnya,akibat tiada sesiapa yang   mahu membantu si mangsa. Lalu, si mangsa dilenyek oleh keretapi yang lalu disitu..haha

adoi....seksanye budak tu..


dimakan jerung








Egypt....


dua perempuan gaduh guna pisau

2 gadis  mencarut di chat room..diorg pun sepakat berjumpa di Taksim Istanbul,Turkey dan bergaduh menggunakan pisau!!

kemalangan duduk



modification mulut



pembunuhan di Mexico




kemalangan




kanak-kanak 10 tahun mati dirogol









pembunuh

 
Art Of Cruel | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved